Friday 20 April 2012

Rancangan Harian Bahasa Malaysia Tahun 1 Dakota. SK KLIA

Bersama  -  sama  ini  adalah  contoh  rancangan  pengajaran harian  bahasa  Malaysia  tahun  1  untuk  tahun  1  Dakota.  Buat  sementara  ini, saya  hanya  masukkan contoh RPH  yang  saya dan  rakan guru bina  semasa  kami  membina  modul  guru  bersama dengan  BPK , Saya  akan  memasukkan  vedio pengajarannya kemudian  sebab aktiviti  P  &  P  belum  dilaksanakan. Akan tetapi  bersama - sama  ini  juga  saya  sertakan  vedio P & P bahasa Malaysia  yang  telah  dirakam  oleh  anak  saya untuk  mikro  pengajaran  dengan  kemahiran  memulakan  pengajaran, Pengambaran  tidak dapat  dijalankan  sehingga  selesai  kerana  pada  hari  tersebut  murid  tahun  1 terlibat  dengan  1  taklimat  kesihatan  di  dewan...saya  terlupa..

Kita  Lihat  Dulu  RPH  ini

No comments:

Post a Comment